Veelgestelde vragen

Bestelling & Levering

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Normaliter duurt het 3-5 werkdagen om uw bestelling te ontvangen. We doen ons best om deze zo snel mogelijk te bezorgen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Volg je bestelling op onze trackingpagina.

 

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Wat moet ik doen?

Zorg ervoor dat je je bestelling hebt gevolgd via onze Volgpagina, of stuur een mail naar: info@nurturebaby.nl.

 

Wat moet ik doen als ik mijn bevestigingsmail niet heb ontvangen?

Controleer eerst uw spamfolder. Als u de bevestigingsmail daar niet vindt, neem dan contact met ons op via info@nurturebaby.nl zodat we uw bestelling kunnen controleren en de bevestiging opnieuw kunnen sturen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

Zodra de bestelling is geplaatst, beginnen we direct met de verwerking. Het annuleren of wijzigen is mogelijk binnen de eerste 24 uur. Neem zo snel mogelijk contact op via info@nurturebaby.nl om de status te controleren.

 

Producten

Zijn de producten veilig voor mijn kind?

Ja, al onze producten zijn zorgvuldig geselecteerd en voldoen aan de Europese veiligheidsnormen. Veiligheid en kwaliteit staan voorop bij NurtureBaby.

 

Kan ik een cadeaubon kopen?

Ja, wij bieden digitale cadeaubonnen aan die u via e-mail ontvangt. Deze kunnen direct worden gebruikt in onze webshop.

 

Zijn jullie producten geschikt voor pasgeborenen?

Onze producten zijn speciaal geselecteerd voor baby’s van alle leeftijden, inclusief pasgeborenen. Elk product bevat een aanbevolen leeftijdscategorie in de beschrijving.

 

Ruilen en Retourneren

Wat is uw retourbeleid?

Bekijk hier ons retourbeleid.

 

Kan ik een product ruilen voor een ander item?

Ja, u kunt een product ruilen voor een ander item door ons retourproces te volgen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Neem contact op met info@nurturebaby.nl voor meer informatie over de mogelijkheden.

 

Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retour?

Nadat we uw retour hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt de terugbetaling binnen vijf werkdagen verwerkt. Dit kan afhankelijk van uw bank 1-2 werkdagen extra in beslag nemen.

 

Moet ik betalen voor retourzendingen?

Ja, de kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening, tenzij het product defect is of wij een fout hebben gemaakt bij de levering.

 

Betaling

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren verschillende veilige betaalmethoden, zoals iDEAL, creditcard (Visa, Mastercard) en PayPal.

 

Is mijn betaling veilig?

Ja, al onze betalingen worden verwerkt via beveiligde betalingssystemen die voldoen aan de hoogste veiligheidsnormen.

 

Overig

Kan ik een product als cadeau in laten pakken?

Ja, bij het afrekenen kunt u de optie selecteren om uw product als cadeau te laten inpakken. Hieraan zijn mogelijk extra kosten verbonden.

 

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

U kunt ons bereiken via ons contactformulier, of door een e-mail te sturen naar info@nurturebaby.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

 

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, NurtureBaby is uitsluitend een online winkel. Hierdoor kunnen we lagere prijzen bieden en een breder assortiment aanbieden.